2013. november 16., szombat

1x2. Elmennek. 18+!

Sziasztook! Ismét itt vagyok egy résszel. úgy döntöttem, hogy miden szombaton fogok részt hozni! Nagyon eseménydús egy részecske lesz és megpróbáltam extra hosszúra írni. Ebben, már ruhatervek, több kép, na meg persze több írás lesz. Most igazán felnőtt tartalom lesz benne, de szerintem ez nem gond. Haha. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog. Ja és KOMMENTEEELJ! A barátnőim kapták meg legelőször a linket és rögtön el is olvasták és sok pozitív visszajelzést kaptam szóval szeretném, ha ti pár kis olvasóim is jeleznétek nekem, csak, hogy megtudjam, hogy maradjon-e a blog vagy inkább hagyjam. Puszi<3


zene

- Semmi baj!- mosolygott.- Nekem sem lenne ugyan az...
- Köszi.- mondtam majd, felálltam a földről.- Haza kéne mennem.
- Ahogy nekem is.- mondta lehajtott fejjel.
- George! Én tényleg sajnálom, ha Harry és én.. rosszat tettünk neked. Nem volt szándékomban.
- Tudom! Na gyere ide!- húzott magához és megölelt. Régen éreztem ennyi érzelmet csak egy öleléstől.
- Puszi!-én.
- Szia Han!

Elindultam hazafelé. Gyalog. Legalább kiszellőztethettem a fejem. Hiányzott már egy kis nyugodt séta az életemből, mikor mindent át tudok gondolni, és megoldást keresni. Nagyban elvesztem a gondolataimban, mikor rezgett a zsebem. Épp Valerie hívott. Benyomtam a zöld gombot és a fülemhez emeltem a készüléket.

- Szia Val. Miújság?
- Hanna! Történt veled valami? Olyan rossz érzésem van. Ugye jól vagy?- ordított a fülembe a barátnőm.
- Persze.. hát nem is tudom.. nem igazán, nem.
- Most akkor melyik?
- A nem. Nem vagyok jól. Életem egyik legrosszabb óráját éltem át nemrég.
- Mesélj!- Valerie.

Mindent szép részletesen elmondtam Val-nek és egy hangos pittyogás szakította meg a tárgyalásunkat. Most vagy lement az összes pénz a telefonomról, vagy SMS-t kaptam.

- Vally. Le kell tennem. Nem sokára visszahívlak.
- Okés! Viszhall édesem!
- Puszi.

Leraktam a telefont és megnéztem a pittyogás okát. A második találatom volt a helyes. SMS Joshtól. Ilyen sem volt még. Kíváncsi vagyok, hogy mit ír.

Josh:
Szia Hanna. Ööö elég nagy gond van. Felhívnál? Tényleg S.O.S!

Tárcsáztam Josh számát és kb két csengés után fel is vette.

- Hanna! Hát.. hogy is mondjam.. az X Factor UK előadásai öhm.. Amerikában lesznek megtartva élőben.- nyögte ki nehezen. Ledöbbentem.
- Hogy m-mit mondtál?- rebegtek ajkaim.
- Amerikában. És George tombol. Nem akar itt hagyni téged. Se Rebecca-t.
- Rebecca-t.- ismételtem.
- De miattad lett dühös főleg. Elsősorban te vagy neki fontos. Basszus George! Mit csináltál? A kurva életbe ne vágd már a földhöz a telefonod. Haver állj le!- hallottam a srácok hangjait és a csörömpölést, amit ezekszerint Georgey okozott.- Han az? Josh Hannaval beszélsz?- kérdezte a háttérből George mire Josh igen-t mondott.- Add ide azonnal!- George.- Hanna! Nem akarok elmenni!
- Életem! Nyugodj meg. Kérlek.- próbáltam csitítani.
- Nem! Én nem hagylak itt.- ordított a fülembe.
- Se Rebecca-t.- suttogtam halkan de meghallotta.
- Kit? Ja.. igen őt se.- mondta semlegesen.- De mi lesz velünk? Hanna mi lesz ha ideges vagy feszült leszek és te nem vagy ott? Mi lesz a szokásunkkal? Mi lesz velem nélküled? Szükségem van rád! Te vagy az életem nagy része és nem hagyhatom egy másik kontinensen!
- George. Most is ideges vagy.
- Igen! És most is szükségem van rád! Átmehetek?
- Ööö. Persze gyere. Személyesen jobb megbeszélni is a dolgokat.- mondtam lágy hangon, hogy valamennyire megnyugtassam.
- Tényleg?- éreztem a hangján, hogy felcsillan a szeme.
- Siess.

Telefonálás közben hazaértem szóval ahogy beértem a házba, a szobámba siettem és eddigi öltözetemet egy kényelmesebbre cseréltem.


Ahogy elkészültem, már csengettek is. Az ajtóhoz vánszorogtam és kikukucskáltam a kis lyukon. George volt az. Gyorsan ajtót nyitottam és üdvözöltem őt.

- Szia!- szorított magához. Elegáns ruhában volt. Nem értem.
- Most olyan alul öltözöttnek érzem magam. Mi ez a nagy felhajtás?

George a kezei közé fogta arcomat és lágyan megcsókolt. Viszonoztam. Nem ez volt az első alkalom. De még nem akarom felidézni. Még csak élvezem a romantikus pillanatunkat.
- Nem akarlak itt hagyni!- suttogta a fülembe.
- Kibírjuk! George mi mindent kibírunk már 17 és fél éve. Nem most fog megszakadni hidd el. Folytatjátok a versenyt és elmentek Amerikába. Kérlek tedd meg ezt értem. A barátaidért, és magadért! Szeretlek!- húztam mosolyra a számat.
- Nagyon szeretlek! Azért vagyok öltönyben, mert szeretnélek elvinni vacsorázni. Ez lesz egy darabig az utolsó vacsoránk.
- Hogy mi? Te jó ég.. Holnap indultok.- döbbentem le.
- Igen. Hajnalban. Eljössz velem vacsorázni?- mosolygott.
- Természetesen!
- Akkor siess! Öltözz.- irányított a szobám felé.

Majdnem egy óráig készülődtem ami ilyenkor jónak számít, de végül csak elkészültem. Reméltem, hogy a nem utolsó, utolsó vacsoránkon csodásan nézhetek ki, mert Georgey igazán kicsípte magát. Fontos neki ez a mai vacsi. Lassan lesétáltam a lépcsőn..
- Hanna! Eszméletlenül nézel ki!- nyögte nehézkesen George.
- Hozzád képest még mindig semmi.- mosolyogtam halványan majd a legjobbamba karoltam.
- Indulhatunk?
- Persze!

Kisétáltunk az ajtón és gyorsan bezártam az ajtót. Készek voltunk az indulásra. Georgey elkapta a kezem és az autójához kísért. Kinyitotta nekem az ajtót én pedig beültem. Ő gyorsan átsétált a másik oldalra, beszállt a gépbe és gázt adott. Negyed óra múlva megérkeztünk egy csodálatos étterembe. Fel lifteztünk a legfelső emeletre. A felvonó ajtaja kinyílt és egy csodálatos kép tárult elém. A Union J, JJ barátnője Caterina, és George csaja Rebecca egy nyolc személyes asztalnál vártak minket. Nagyon örültem nekik de azt hittem, hogy csak kettesben leszünk. Ráadásul még Becca is itt van. Megint el fog rajta uralkodni a picsáskodás és a féltékenység. Ha tudna a múltunkról Georgeyval akkor.. Nem! Hanna állj le. Örülnöd kell nekik.

- Sziasztok.- mosolyogtam picit erőltetetten. Cat-tel nagyon jóban vagyok így gyorsan fel is pattant eredeti helyéről és megölelt.
- Han! Úgy hiányoztál már. Nem bírom ezzel a rinyagéppel.- suttogta a fülembe. Gondolom Becca-ra utalt.- Amúgy téged szidott.
- Mi?- hördültem fel.
- Olyanokat mondott, hogy azt a TV-ben szinte mindet ki kéne sípolni. Hanna. Rá akarja beszélni G-t, hogy szakítsa meg veled a kapcsolatot.
- Bassza meg. George szerelmes belé. Mi van ha sikerül neki? Akkor egyedül leszek.- mondtam Catnek.
- Dehogy leszel! George nem olyan hülye! Ha meg igen akkor mi JJ-vel itt vagyunk neked és Josh meg Jaymi is. Hallottad volna ahogy leállítják Becca-t. Nagyon nevettem.
- Haha.- kuncogtam egyet majd odasétáltam a többiekhez.- Szia bátyó!- mosolyogtam JJ-re.
- Szia hugi!- felállt és megölelt.- Nagy bejelenteni valóm lesz!- mondta izgatottan.
- Alig várom!- tovább mentem és Jaymi-t és Josh-t is megöleltem, majd leültem a helyemre George és Caterina közé.
- Neked is szia Weber!- mondta Becca.
- Bébi. Hanna-nak hívják.- helyesbített Georgey.
- Tök mindegy. Nem is bír köszönni.- nyávogott.
- Bocs. Szia Becca.- mondtam unottan.
- Már késő.- mondta szánalmas vigyorral. Úristen fel akarom pofozni. Cat észrevette, hogy dühös vagyok és együttérzően megszorította a karomat. Mire rámosolyogtam.
Megrendeltük a kajákat. JJ bordát, Josh halat, Jaymi csirkét, George (a kedvencét) garnélát, Becca valami duplahúsos izét, Cat és én pedig cézársalit rendeltünk, mire George kuncogni kezdett.
- A két salátás csaj.- nevetett már a fiúkkal együtt erre Becca megszólalt.
- Hát nem ártana fogyózniuk, szóval megértem.- Cat kirobbant és felpattant a székről.
- Mi a szart mondtál ringyó?- kiabált.
- Kicsim nyugodj meg.- ültette le JJ Caterina-t, de ő folytatta.
- Terhes vagyok és ezért figyelek az alakomra, mert nem szeretnék annyira kövér lenni, mint te! Kell a vitamin a szervezetemnek fel bírod fogni?- akadt ki, de mindenki leragadt a terhes résznél.
- Catyyyyyyyyyyyy! Te terhes vagy?- pattantam fel örömömben és magamhoz szorítottam barátnőmet. Mindenki gratulált nekik.
- Hát srácok ez lett volna a meglepi mára, de Caterina elárulta de nem baj.- vigyorgott JJ.
- Nagynéni leszek!- vigyorogtam nagyon.
- Nem!- mondta Caterina.- Keresztanya leszel!- javított ki, én pedig még szélesebbre húztam mosolyomat, amit fogalmam sincs, hogy, hogyan tudtam megtenni.
- Úristen. Végre egy normális család része leszek.- mondtam apró mosollyal.

Egész késő estig csak beszélgettünk és nevettünk. Kiderült, hogy a terhesség miatt Caterina is megy Amerikába a srácokkal. Körülbelül tizenegykor George és Becca felállt a helyéről és elköszöntek.

- Nemsokára hívlak.- suttogta a fülembe Georgey.
- Jó.

Elmentek. A srácok pedig karaoke-zni akartak. Így átmentünk egy karaoke bárba. A UJ elénekelte a Beethoven-t, de azt akarták, hogy én is énekeljek.

- Srácok. Én egy számot tudok jól, de nincs itt George.- nevettem, mert irtó ciki az a dal.
- Úúú nekem már már mesélt róla a szívtipró és én tudom azt a dalt.- mondta Josh.
- Tényleg?- kérdeztem furcsán.
- Ahaaaaa!- vigyorgott rám hülyén.
- Akkor nyomassuk!- kacsintottam rá viccesen.

Beindult a zene. Mi pedig énekelni kezdtük a dalt. Nagyon beindultunk, mert már táncolni is kezdtünk hozzá. A banda és Cat nagyon élvezték ahogy mi baromkodunk. Vége lett a számnak mi pedig röhögve lesétáltunk a kicsi színpadról.

- Felvettük az egészet!- nevetett JJ.
- De örülünk.- poénkodott Josh.- Han! Valld be, hogy jó volt!
- Én nagyon jól éreztem magam!- mosolyodtam el. Rezgett a telefonom, mire a kezembe vettem. George épp hív.- Srácok George hív.
- Vedd fel! Hadd legyen féltékeny!- kiabálta Jaymi kacagva.
- Lehet is! Felveszem!- benyomtam a megfelelő gombot.- Georgey miujság?- kérdeztem nevetve.
- Semmi. Hazavittem Becca-t. Hol vagytok? Nagy a zaj.
- Egy karaoke bárban. Most énekeltem Josh-sal.
- Azt ne mondd, hogy a dalunkat.- mondta szenvedve, itt már kihangosítottam így a csoportkánk jól szórakozott.
- Hát te nem voltál itt, ő meg ismerte szóóval de. Bocsi.- én.
- Melyikben vagytok? Odamegyek.
- De hát Becca-nak szüksége van rád.- lépett mellém Caterina.
- Hahaha. Cat. Nagyon vicces vagy.
- Amúgy szívtipró pont haza megyünk mert hajnali egy van és kb. három óra múlva indulunk.- mondta JJ a készülékbe.
- Maradjatok már. Most lekéstem?- értetlenkedett a barátom.
- Le bizony bébi.- mondtam neki, majd kinyomtam a kihangosítást és elköszöntem a többiektől, próbáltam taxit hívni.- Mostmár tudunk csak kettesben beszélni.
- Kikapcsoltad a kihangosítást?- George.
- Igen.
- Hol vagy?
- Egy taxiban. Most köszöntem el tőlük és hazafelé tartok.- mondtam neki az igazat.
- Átmegyek. Van kulcsom ne aggódj. Sietek. Puszi.
- Oké. Szia Georgey.- letettem.
- Megérkeztünk kisasszony.- szólt a taxis.
- Mennyi lesz?
- 6.59.- mondta mire a kezébe nyomtam egy tízest.
- Tartsa meg.- mosolyogtam.
- Köszönöm. Szép estét.
- Magának is.- elhajtott.

Bementem a házba és pizsamára öltöztem. Úgy döntöttem, hogy nem várom meg George-ot és lefekszek aludni. Kb. fél óra múlva hallottam, hogy nyílik a szobaajtóm. Georgey lépett be rajta és befeküdt mellém az ágyba.

- Szia életem.- ölelt át hátulról.
- Szia George.- nevettem, mert megcsikizett, így mozgolódni kezdtem és a hasára kerültem. Megcsókoltam. Ő viszonozta.

Felültem rá lovaglóülésben. Levette a pólóját, így teljes rálátást kaptam felsőtestére. Hasonlót már majdnem 1 hónapja csináltunk. Így már hiányzott. Én csak egy fekete fehérneműben voltam. Alsó ajkát harapdálta miközben minden porcikámat figyelmesen megnézte. Kezét a csípőmre rakta, én pedig mellkasán támaszkodtam. Lehajoltam hozzá és megcsókoltam puha ajkait. George átfordított minket így ő volt felettem. Ez neki is én nekem is nagyon tetszett. Megpuszilta a homlokomat és lejjebb-lejjebb haladt. Mikor a nyakamhoz ért elkezdte szívni. Egyre nagyobb seb keletkezett a bőröm felületén, mikor elégnek éreztem, kicsit megkarmoltam a hátát így puszilgatni kezdte a fájdalmas területet. Megint lejjebb ment. Áthaladt a mellemen és a hasamat kezdte el birizgálni a hajával. Mikor 'oda' ért, én inkább felemeltem a fejét. Rám nézett, mire elmosolyodtam. Kimásztam alóla. Ő nyújtott ülésbe ült az ágyon és egy kicsit sértődött fejet vágott. Oda másztam hozzá és megöleltem. Apró milliméterek sem voltak köztünk. Finoman megfogtam az állát és arcomhoz emeltem. Ajkaink összetapadtak. Megint felém került és ott folytattuk ahol abbahagytuk. Ujjaival kikapcsolta a melltartómat és kezébe vette őket. Hamar visszaereszkedett a pontomhoz. Lehúzta rólam a vékony szövetet és akcióba lendült a kezével. Jobban mondva az ujjaival. Tíz percen keresztül kényeztetett, de nekem pont ennyi volt elég ahhoz, hogy hozzákezdjek a legjobb barátom izgatásához. Végigcsókolgattam a testét aztán az anyagon keresztül dörzsölni kezdtem férfiasságát. Mire ő aprókat nyögött rekedtes hangjával. Mikor kellőképpen elértük azt a pontot, mikor szükségünk van egymásra, George átfordított így megint felém került. Egy pillanatra azt hittem, hogy nem akarja megtenni, de aztán belém helyezte nemi szervét. Nem sokáig bírtam ebben a pózban, szóval ismét lovaglóülésbe ültem életem testén. Fél órán keresztül szeretkeztünk. Mondhatni, hogy ez egy búcsúszex volt egy darabig. Sajnos.

- Hiányozni fogsz.- suttogtam a fülébe.
- Nem akarok elmenni.- mondta fájdalmasan.- De legalább egy darabig megjelöltelek és emlékszel majd rám.- kuncogott én pedig a nyakamon okozott sebre tettem a kezemet.
- Nem lett volna rá szükség, de ha te örülsz neki, akkor mindegy. Kimegyek a mosdóba.- kikászálódtam az ágyból.- George három óra van. Fél négykor indultok. Nem baj?
- Majd később. Még fekszek egy picit.

Kimentem a mosdóba és megmostam az arcomat. Kikukucskáltam az ajtón és nagy nyugalomban találtam Georgey-t. Csak feküdt és elmerült a gondolataiban.

- George. Készülöd kéne. Három óra tíz perc.
- Jól van na. Felöltözök, a cuccot úgy is összepakoltam már.- gyorsan felöltözött, aztán az ölébe vette Lizzie-t a kutyusomat. Illetve a kutyánkat, mivel együtt vettük Liz-t egy éve.



- Mennem kell.- George.
- Elkísérlek jó? Még a többiektől sem köszöntem el normálisan.
- Jó!- vigyorodott el.- Több idő együtt.

Beültünk a kocsijába és az X Faktor házhoz mentünk. Már mindenki ott volt. Becca is. Én odamentem a srácokhoz és mindenkitől elköszöntem egy hatalmas öleléssel. Caterinának meg duplán hatalmasat, mert ugye már ketten vannak. Ajj. A kis keresztgyermekem. Nagyon fog hiányozni mindenki. George odament Becca-hoz és megcsókolta, aminek látványától visszaemlékeztem a hajnali együttlétünkre. Hogy mennyire jó volt. Hogy mennyire szeretem őt. Nyalakodtak egy sort utána Becca autóba ült és elhajtott. Hál' Istennek. A srácok mindenfélét a kezükbe vettek, George egy kávét és egy csokit, Josh pedig két energiaitalt. És az autó felé indultak. Ezt a pillanatot pont lekaptam.

Még egyszer megöleltem mindenkit aztán beszálltak a kocsiba én pedig könnyezni kezdtem. Mi lesz velem? Borzasztó lesz.

- Hugicám! Ne pityeregj!- mondta JJ a lehúzott ablakon keresztül.- Nem sokára jövünk!
- Nehogy kiessetek nekem! Sok sikert!- integettem addig amíg láttam az autót. 

Te jó ég. Már most hiányoznak. Úgy döntöttem, hogy nem megyek be a suliba. Egész hétre kértem igazolást aputól, aztán beküldtem a suliba.
*péntek este*
Óriási bulit tartok a házamban. Épp készülődtem mikor telefoncsörgésre figyeltem fel. Harry hívott. Felvettem.

- Szia Hazz.
- Szia. Házibulid lesz?- kérdezte izgatottan.
- Bizony. Gyertek el ti is ha van kedvetek. Sokan leszünk.
- Meghívás elfogadva. Este találkozunk angyallány.

Egész nap készültem a bulira, bevásároltam és előkészítettem mindent. Rendeltem kaját meg piát a szobámat kulcsra zártam. Az tabu. Van vendég szoba ha akarnak akkor odamenjenek. Elkészültem mindennel. A ruhám, a sminkem és mindenem készen állt egy óriási bulira. Az emberek nyolcra jöttek. Egy percet sem késett legalább ötven fő. És egyre többen voltunk. Olyan kilenc körül észrevettem Harry-éket a kapuban. Beengedtem a One Directiont. Elég sok csaj le is rohanta őket, szóval inkább nem zavartam és én is buliztam. Épp táncoltam, mikor valaki hátulról elkapta a derekamat. Kicsit ittas voltam már. Hátrafordultam és Harryvel találtam szemben magam.

- Sziaaaa!- mosolyogtam rá.
- Gyönyörű vagy. És rohadtul szexi.- mormogta a nyakamba, pont ott ahol George hajnalban kiszívta. Így ismét rá gondoltam, hogy mennyire szeretem.
- Harry hagyj békén. Kérlek. Most nem alkalmas.- rohantam a szobámba, de elfelejtettem bezárni. Harry utánam szaladt.
- Hanna! Értsd meg, hogy én nem bírok másra gondolni csak rád. Amióta elsőnek megláttalak, azóta nekem nem létezik más nő csak te.- közelített hozzám lassan.

Megcsókolt és az ölébe vett. Eltoltam magamtól és leugrottam róla. A kezembe vettem egy üveg whisky-t és egy óriásit húztam belőle. Egyre jobban fogyott az üveg tartalma így elvettem az asztalról még egyet. És ez így ment egészen hajnalig. Hirtelen elsötétült minden..
Reggel mikor felkeltem kibaszottul fájt a fejem. Kisétáltam a konyhába és óriási rendetlenség fogadott. Előkerestem valahonnan a telefonomat és tárcsáztam egy takarító céget. Délre végeztek is és újra tündökölt a házam. Eszembe jutott, hogy nem ártana megnézni a telefonomban lévő adatokat, hátha csináltam valami baromságot az este. Készült vagy hatszáz kép. Te jó ég. Harry és én smárolunk. Harry és én erotikusan táncolunk a tömeg közepén. Will fogja a hajam miközben rókázok. És egy teljesen ismeretlen lány épp letapizik. Uramatyám. Miket művelhettem? Most lehet, hogy lefeküdtem Harry-vel? Vagy talán egy csajjal akit nem is ismerek?! Életem legrosszabb bulija. Hirtelen SMS-t kaptam Harrytől.

Harry:
Szia Han! Tudom, hogy kíváncsi vagy, hogy mit tettél tegnap. Ne félj. Nem csináltál semmi rosszat. Majdnem részed volt egy lezbikus kalandban, de én vigyáztam rád. Egy kicsit berúgtál. Remélem jól vagy! Harry x

Vigyázott rám? Majdnem lefeküdtem vele is! Soha többet nem rúgok be ennyire. Megígérem most magamnak is! Hogy tehettem ilyet? Fujj..

Eltelt két hét. A szombati X Faktor adásokat figyelemmel kísértem és drukkoltam a srácoknak. Szavaztam is. Haha. Eddig mindig sikerült továbbjutniuk. Az adás alatt Cat-tel skypeoltunk aki ott volt velük a lihegőben. És mikor lejöttek a színpadról, tudtam nekik gratulálni mindig. Valerie-nek elmondtam ezt az Amerikás dolgot szóval ő most ott ül a közönségben folyton és tudósít nekem. Kitaláltunk egy kis meglepetést. Ma szerda van. Reggel. A gépem délben indul. Igen, meglátogatom először is Valerie-t és természetesen a srácokat. Bepakoltam a bőröndbe és elindultam a repülőtérhez. Fél óra alatt odaértem és még ennyi idő alatt átestem minden vizsgálaton. A gép 3 óra múlva leszállt. Val ott várt engem. Boldogan a nyakába ugrottam. Végre találkozunk.

- Valerieeeeee! Szia!- öleltem magamhoz.
- Hanna! Te élőben mégszebb vagy!- nézett meg.
- Ezt te mondod? Gyönyörű vagy!
- Induljunk! Van egy kis tárgyalni valónk.
- Jójó!- én.

Beültünk Val kocsijába és a házához hajtottunk. Negyed öt volt. Mindent megbeszéltünk, pletykáztunk, bemutatott a szüleinek és Robnak a bátyjának. Fél hatkor elkezdtem készülődni. Valerie segített kivasalni a hajam, meg ilyenek. Hatkor el is tudtam indulni a srácok itteni hoteljéhez. A szállás előtt rengeteg rajongó visítozott. Átverekedtem magam a tömegen és besétáltam a bejáraton. A recepcióshoz mentem.

- Jó estét!- mosolyogtam.- Hanna Weber vagyok. Telefonon beszéltem az igazgatóval.
- Jó estét. Ó igen. Hívom is Mr. Floyd-ot.- mondta rokonszenvesen.
- Üdvözlöm Ms. Weber.- igazgató.
- Jó estét.
- Akkor a Union J-hez szeretne menni.
- Igen Georgehoz, a legjobb barátomhoz!
- Rendben, már mindent megbeszéltünk szerintem telefonon. Ugye?
- Igen! Az 1169-es szoba. Ugye?
- Pontosan. Jó szórakozást!- mondta mosollyal az arcán.
- Köszönöm.

A lifthez sétáltam és benyomtam a legfelső emelet gombját. Megkerestem a megfelelő ajtót és bekopogtam.

- Megyek!- hallottam Josh hangját. A szám elé tartottam a mutató ujjam, figyelmeztetve, hogy én meglepetés vagyok és ne kiabálja el magát.
- Ki az?- kérdezte bentről George.
- Jó estét.- engedett be.- Csak a szobapincér. Azt hiszem téves uram!- mondta nekem.
- Elnézést.- imitáltam férfi hangot. Majd Josh bezárta az ajtót.
- Szia!- suttogta és magához szorított mosolyogva.- Annyira hiányoztál nekünk.
- Szia! Nekem is ti! G mit csinál?- kérdeztem suttogva.
- Zuhanyozik.- nevetett halkan.- Foglalj helyet.

Én csak felültem George ágyára törökülésben. Nyílt a fürdőszobaajtó és Georgey lépett ki rajta. Meglátott.

- Hanna!- ordította és lerohant. Ölelt, puszilt egyszerre.- Josh te hazug!- nevetett.- Hogy-hogy itt vagy?- kérdezte csillogó szemekkel.
- Meglepetés!- mosolyodtam el és még egyszer hozzábújtam.
- Uuu! Van egy ajtónk JJ-ék szobájához és nem kell kimenni hozzá a folyosóra.- mondta feldobottan George.
- Akkor lepjük meg őket is! Na a terv. Ti menjetek át, de hagyjátok nyitva az ajtót én pedig akcióba lendülök.
- Megdumáltuk!- kacsintott Josh.

Átmentek. És úgy tettek ahogy megbeszéltük. Nyitva hagyták az ajtót.

- Sziasztok!- hallottam JJ, Jaymi és Caterina hangját.- Épp twitcam-ozunk. Csatlakoztok?
- Nanáá!
- George! Miért hagytad nyitva az ajtót?- kérdezte Jaymi. Én pedig az ajtóba léptem. Jaymi észrevett.- Haaaaaaaaaaaaaan!- erre mindenki felkapta a fejét és az ajtóra nézett, amiben én álltam.- Úristen! Sziaaaaaaa!- szaladt hozzám Jaymi. Jól megölelgettük egymást.
- Hanna!- lépett hozzám Cat.- Nagyon hiányoztál!- ölelt meg. Én pedig a gömbölyödő pocakjára néztem.
- Alakultok!- mosolyodtam el, Cat pedig elnevette magát és utat engedett JJ-nek.
- Hugicám!- szorongatott meg. Amíg vele ölelkeztem Jaymi elmesélte a nézőknek, hogy itt vagyok szóval három taggal bővül a kamozás.- Rohadtul örülök neked.- suttogta a fülembe a bátyókám.
- Han! Gyere egy picit!- hívott George.

Visszamentünk a szobájukba és be a fürdőbe. George óvatosan a falnak nyomott és megcsókolt.
- Kibaszottul hiányoztál. Szeretlek!
- Jó ezt hallani!- mosolyodtam el.- A számból vetted ki a szót.- ajkaimnak ismét más dolga volt. Élvezni, ahogy a szuperszexi legjobb barátom szája épp rájuk cuppant.

George szemei a nyakamra vándoroltak. A szívás nyomát kereste, de már begyógyult.

- Úgy látszik megint meg kell, hogy jelöljelek.- nevetett jó ízűen. Szerintem már a könnye is kicsordult.
- Nincs rá szükség Georgey! Nem kell!- kacagtam el magam én is.
- Te anélkül is az enyém vagy...

Köszönöm a figyelmet!:) A következő rész jövőhét szombaton lesz! Remélem tetszett! Puszillak titeket. Kommentelj kérlek<3

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Folytasd és hamarabb hozd a kövit!:) <3

    VálaszTörlés
  2. annyira örülök h rád talàltam Hanna, írói tehetség lakozik benned !! Következő rèéészt !! Nem bírok váârniiiii! #-# :) -

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!<3 Pusz:Nati!:D

    VálaszTörlés