2013. november 10., vasárnap

Prológus

Hanna Weber vagyok. 17 éves. Londonban élek egyedül, mivel anya és apa egy éve elváltak. Egy emberre számíthatok igazán. A legjobb barátomra George Shelleyre, aki az Union J tagja. Most biztos azt gondoljátok, hogy csak a hírneve miatt barátkozom vele. Na ez pont nem igaz. A szüleink még születésünk előtt jóban voltak, így 0 éves korom óta  ismerem, azóta elválaszthatatlanok vagyunk. Imádom őt, de csak barátok vagyunk. Még jó. Nem akarom, hogy a sajtó rajtam csámcsogjon. Elég zűrös életem volt. 15 évesen az akkori barátom Lewis, belekevert egy óriási balhéba és aztán magamra hagyott. Lecsuktak volna egy hónapra, de apu kifizette a váltságdíjat. Ebből szerencsére semmit sem tudtak az osztálytársaim. Georgey pedig ilyenkor is mellettem állt és támogatott. Tudta, hogy magamtól, sohasem tettem volna ilyet. Na mindegy. Ez már a múlt. A jelen pedig maga a tökéletesség. Egy óriási házban lakom, egyedül. Néha átjönnek a barátaim. Bulikat tartok és van, hogy George is itt alszik. Ez egy elég hosszú sztori amúgy, de majd később. Az Union J-vel is jóban vagyok. Sőt. JJ a másik olyan ember az életemben aki tényleg igazán fontos. Nagyon jó barátom, de Georgeytól még nagyon messze van. Nem mondhatnám, hogy csóró vagyok, mert apu igazán jól keres és anyával megértették a válásuk után, hogy nem akarok választani közülük, mert ugyanannyira szeretem őket és mivel ők nem jönnek össze ismét így én költözök el. Szóval aputól minden hónapban kapok pénzt a bankkártyámra így semmiben sincs hiányom. A gimiben elég sokan ismernek ugye az UJ miatt. Mindenki csak ki akar használni, hogy a közelükbe férkőzhessen, ezért nem barátkozom annyira a környezetemben lévő emberekkel. Van egy barátnőm, csak az a gond, hogy ő Amerikában él és még sohasem találkoztunk. Valerie-nek hívják. Vele még azelőtt ismerkedtem meg, mielőtt George jelentkezett volna az X Faktorba és híres lett volna, szóval kb. két év után tudta meg, hogy ő a legjobb barátom. Val istenien táncol ja és el ne felejtsem megemlíteni, hogy Robert Pattinson húga. De ez nem igazán érdekel. És őt sem. Jó kapcsolatot ápol a bátyjával, de nem izgatja, hogy egy híres színész aki után lányok milliói nyála csorog. Ő átlagos lányként viselkedik és ezáltal az is maradt. Hasonló cipőben járunk. Az emberek csak azért keresik fel, hogy közelebb kerülhessenek a testvéréhez. Így teljes mértékben megértjük egymást. Ő 16 éves és gyönyörű lány. Irtó sok amerikai hírességet ismer közelről. Tehát ő Valerie. Attól függetlenül, hogy majdnem egyidős velem és lány is sőt ugyanolyan az életünk, attól még örökre Georgey marad az az ember aki a legeslegfontosabb az életemben.

Hanna Weber:


George Shelley:


Valerie Pattinson:


Josh Cuthbert:


JJ Hamblett:


Jaymi Hensley:

2 megjegyzés:

  1. nagyon jóó lett! Imádom az Union J-t! :3 rakd az első részt mert már kivi vagyok:)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen:) majd ha lesz egy kicsivel több oldal megjelenítés akkor rakom a kövit:)

    VálaszTörlés